NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
xhamster.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ممارسه الجنس تحتاج لجو هادئ ومخ مرتاح
الساعه التي تسبق الجنس مهمه جدا
لا تطرح مواضيع تجعل الطرف الاخر يحمل هموم
مثل مشاكل العمل او الاولاد او المشاكل الماديه
اعرف ان ذلك ليس سهل لان حياتنا فيها مشاكل كثيرة

لكن انت بذلك تضيف الى مشاكلك مشكاه اخرى وهيي عدم الاستمتاع بالجنس .

لا تحمل مشاكلك دوما فوق كتفيك واجعل فترة الجنس فترة راحه وخروج خارج هذا العالم .

لا يمكن للانثى ان تكون محاسبه وتتكلم عن ميزانيه المنزل وبعد دقيقه تكون مثيرة متل فتاة التعري التي ترقص على عامود المسرح

هيي ببساطه لا تنتقل بسرعه . تحتاج الى وقت
من الغباء ان امارس معها الجنس بعد مشاجرة او نقاش حاد او كلام عن مشاكل صعبه الحل ...
حكما لن تستجيب لي .

بالرغم انني انصحك في حال كنت بحاله خصام طويل مع زوجتك ان تمارس الجنس معها فورا وبدون مقدمات ...حتى لو لم تتفاعل معك لكن الجسم يفرز مع الهرمونات الجنسيه هرمونات اخرى تسمى هرمون السعاده ...باضافه لهرمونات تسبب الاسترخاء والهدوء

وبذلك تخلق جو جيد حتى تعود المياه الى مجاريها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ALZEIN, مدام دعاء, مصطفى مصطفى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امتع اوقات العلاقه الجنسيه اللى بتبقى بدون مقدمات او اى استعدادات

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: ALZEIN، aser el bahar و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
الاستعداد النفسي للاقاء والانتظار.....والتاهب النفسي ... وتجهيز الأجواء للعلاقة ...هم في حد ذاته ...مماثل لنفس أهمية العلاقة نفسها 🤗🤗

مشاركة مميزة يا احمد 🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN و الـ مجتاو
الاستعداد النفسي للاقاء والانتظار.....والتاهب النفسي ... وتجهيز الأجواء للعلاقة ...هم في حد ذاته ...مماثل لنفس أهمية العلاقة نفسها 🤗🤗

مشاركة مميزة يا احمد 🌹🌹
فعلاً الاستعداد النفسي من أهم عوامل نجاح العلاقة
ميرسي لردك

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و مجنونة مطرقعة
ممارسه الجنس تحتاج لجو هادئ ومخ مرتاح
الساعه التي تسبق الجنس مهمه جدا
لا تطرح مواضيع تجعل الطرف الاخر يحمل هموم
مثل مشاكل العمل او الاولاد او المشاكل الماديه
اعرف ان ذلك ليس سهل لان حياتنا فيها مشاكل كثيرة

لكن انت بذلك تضيف الى مشاكلك مشكاه اخرى وهيي عدم الاستمتاع بالجنس .

لا تحمل مشاكلك دوما فوق كتفيك واجعل فترة الجنس فترة راحه وخروج خارج هذا العالم .

لا يمكن للانثى ان تكون محاسبه وتتكلم عن ميزانيه المنزل وبعد دقيقه تكون مثيرة متل فتاة التعري التي ترقص على عامود المسرح

هيي ببساطه لا تنتقل بسرعه . تحتاج الى وقت
من الغباء ان امارس معها الجنس بعد مشاجرة او نقاش حاد او كلام عن مشاكل صعبه الحل ...
حكما لن تستجيب لي .

بالرغم انني انصحك في حال كنت بحاله خصام طويل مع زوجتك ان تمارس الجنس معها فورا وبدون مقدمات ...حتى لو لم تتفاعل معك لكن الجسم يفرز مع الهرمونات الجنسيه هرمونات اخرى تسمى هرمون السعاده ...باضافه لهرمونات تسبب الاسترخاء والهدوء

وبذلك تخلق جو جيد حتى تعود المياه الى مجاريها
طيب مش هذا الاشي صعب لو مثلا متزوجين وعندهم اولاد واكيد في مشاكل وهيك ، طب هيك مستحيل انه يخصترو المشاكل قبل بساعة من الجنس فاهم قصدي لانه اشي حتمي يعني

و افرض كنت متهاوش مع زوجتي وبدي امارس معها عشان ابسطها واخليها تسعد ولكن قلب الموضوع انها بدهاش عشان زعلانة وزدنا الطين بلة فاهم قصدي

كلامك حلو جدا فعلا اكيد لما تمارس الجنس بعقل صافى و بال مرتاح انت بتبقى سعيد و متمزج

• أتفق
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اتفق معاك جدا
مش طول الوقت ابقى مركز مع مشاكل البيت أو الشغل لازم الواحد يفصل والأهم الاستعداد النفسي ليك وللشريكه
بس بعيد عنك يا خويا في حريم مهما تعمل بتفصلك وكان عندي واحده من النوعيه دي يبقى الجو لطيف وكلو تمام وفي نص الانسجام تلاقيها اتكلمت في موضوع تخليك تفصل

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ, Ricky, aser el bahar و شخص آخر
مع
امتع اوقات العلاقه الجنسيه اللى بتبقى بدون مقدمات او اى استعدادات
مع احترامي لحضرتك واسف لتدخلى بس امتع من الجنس التجهيز له وامتع من بد العلاقة ماقبل البدء ولو بطريقه رومنسيه ومجنونه وعنيفه خليط ممتع فعلا بس مين الانثي اللى تفهم وتحب كده اعتقد قليل من حياتى فليل
شكرا

اتفق معاك جدا
مش طول الوقت ابقى مركز مع مشاكل البيت أو الشغل لازم الواحد يفصل والأهم الاستعداد النفسي ليك وللشريكه
بس بعيد عنك يا خويا في حريم مهما تعمل بتفصلك وكان عندي واحده من النوعيه دي يبقى الجو لطيف وكلو تمام وفي نص الانسجام تلاقيها اتكلمت في موضوع تخليك تفصل

حظك بقي هتعترض 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و aser el bahar
  • بيضحكني
اتفق معاك جدا
نسوان تسد النفس😂
تبقى فى نص النيكة و تغمها

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و مصطفى مصطفى
نسوان تسد النفس😂
تبقى فى نص النيكة و تغمها
يلا الحمد لله على كل شيء
وا كل واحد راح لحالو

• عجبني
يلا الحمد لله على كل شيء
وا كل واحد راح لحالو
يا صديقي الستات دول حكايه، نجرى عليهم و بنبقى هنريل على نفسنا و بعد ما ينكدوا علينا بنفصل او لما نملى كفايتنا منهم

و بعد كده بنرجع تانى 😂 انها الحياة

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و مصطفى مصطفى
كلامك حلو جدا فعلا اكيد لما تمارس الجنس بعقل صافى و بال مرتاح انت بتبقى سعيد و متمزج
اكيد طبعاً

اتفق معاك جدا
دي أرزاق بقي يا حبيبي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%